Rydebäcks IF

Välkommen till Bamsegympan

VI HÄLSAR ALLA BAMSEBARN VÄLKOMNA TILL VÅRTERMINEN 2024

För att Bamsegympan ska fungera så bra som möjligt för oss alla har vi följande önskemål:

• Endast inskrivna barn får delta i gymnastiken
  • Tunna gymnastikskor skall användas
  • Inga smycken
  • Inga tuggummin
  • Långt hår skall vara uppsatt
  • Vi vill helst att ni föräldrar inte sitter i hallen under gymnastiken. Är det ett problem för ditt barn - diskutera det gärna med ledarna.

Vill du som förälder bli en av våra nya Bamseledare? Inga särskilda förkunskaper krävs. Du får material och kunskap genom Gymnastikförbundets heldagsutbildning. Därefter får du stöd av föreningen. Vi söker även hjälpföräldrar som kan assistera Bamseledarna. Vill du veta mer om hur man blir Bamseledare eller assistent? Hör av dig till Ingrid Malmberg 0704- 68 08 81.

Anmälan skall alltid göras genom att fylla i och skicka formuläret i Deltagaranmälan (även för tidigare deltagare). Anmälan mottages f o m den 1 januari 2024.

Frågor besvaras per telefon av Ingrid Malmberg 0704- 68 08 81 - ring vardagskvällar 19.00-21.00. Ingrid svarar även helger i mån av tid.

Under hösten har vi 14 träningstillfällen vecka 03-17 med påskuppehåll 25 mars - 1 april.

Information om terminsavgifterna i våra olika grupper hittar du på vår hemsida under rubriken Bli RIF-medlem / Deltagaravgifter ( Klicka här ).

Inbetalning gör du till Bankgiro 5893-3243

Betalningen skall vara oss tillhanda senast två veckor efter terminsstart.

Fyll i samtliga deltagare och vilka grupper som avses när du gör inbetalningen.

På vår hemsida www.rydebacksif.se Länk till annan webbplats. hittar du mer information om föreningen och grupperna.

Vi hoppas att ni kommer att trivas med oss och vår gymnastik!

Kontaktperson: Ingrid Malmberg 0704- 68 08 81

Rydebäcks IFs kanslitel. 22 18 30 Mail: mail@rydebacksif.se

Gilla oss på Facebook.

VÄLKOMMEN TILL DIN IDROTTSFÖRENING PÅ GÅNG- OCH CYKELAVSTÅND

Rydebäcks Idrottsförening är en licensierad Bamsegympaförening. Vi är en lokal förening som funnits sedan 1969.

Frösögatan 15 (Gamla Idrottshallen), Rydebäck

c/o Ronney Persson