Rydebäcks IF

Senast ändrad av: Ronney Persson

Bordtennis

FAMILJEPINGIS VÅREN 2024

Familjepingis är en motionsaktivitet som Rydebäcks IF erbjuder familjer med skolungdomar, där ungdomar ochh föräldrar eller äldre syskon kan spela bordtennis tillsammans i Rydebäcks Sporthall.

Material såsom bordtennisnät, racketar och bollar tillhandahålles av föreningen.

Aktiviteten drivs av engagerade föräldrar, som är beredda att svara för att material finns på plats och att bordtennisborden sätts upp och plockas ned samt att deltagande ungdomars närvoro noteras på aktivitetens närvarokort. Vi är tacksamma om det finns några föräldrar som kan tänka sig att ta på sig dessa uppgifter. Hör i så fall av er till kansliet på 042-221830 eller maila till mail@rydebacksif.se.

Vi har tillgång till följande tider för Familjepingis i Rydebäcks Sporthall med start i vecka 03 (15-21 januari).

Torsdag 16.30 - 18.00 (halva hallen)

Söndag 18.00 - 19.15 (halva hallen)

För ungdomar, som deltar är deltagaravgiften (inklusive medlemsavgift och försäkring) 600 kr / termin. Vuxen, som spelar tillsammans med barnen betalar ingen avgift men skall vara registrerad i vårt medlemsregister

Anmälan och frågor om deltagande:

Anmälan av deltagare görs alltid genom att fylla i och skicka formuläret Deltagaranmälan (gäller för såväl anmält barn som för medföljande vuxen eller äldre syskon som spelar tillsammans med barnet).

Vilken terminsavgift som skall betalas in återfinns på sidan Deltagaravgifter (klicka på länken). Inbetalning görs till vår bankgiro 5893-3243 senast två veckor efter första träningstillfället.

Frågor besvaras av kansliet på e-post till mail@rydebacksif.se eller på telefon 042-221830.

Frösögatan 15 (Gamla Idrottshallen), Rydebäck

c/o Ronney Persson